Vrácení zboží, reklamace
Vrácení zboží
Samozřejmě, že se může stát, že po obdržení se Vám hodinky nebudou z nějakého důvodu líbit. Nevadí. Vraťte nám je i bez udání důvodu (každý důvod nám ale pomůže zlepšit se pro příště).
Hodinky zasílejte nepoužité, včetně originálního obalu a příslušenství. V opačném případě vám budeme muset něco strhnout z původní ceny, abychom zboží uvedli zpět do původního stavu.
Reklamace
Něco není v pořádku? To nás mrzí, ale všechno se dá napravit. Je nám líto, že náš produkt nesplnil plně vaše očekávání. Uděláme vše pro to, aby byl pro vás proces reklamace maximálně jednoduchý.
I když bychom rádi vždy a všem vyhověli, ne pokaždé je to možné. Záruka se nevztahuje na:
- Závady způsobené používáním hodinek v rozporu s pokyny pro užívání hodinek a péči o ně, jejich úpravami či neodborným zásahem do nich.
- Opotřebení hodinek způsobené běžným používáním nebo používáním v rozporu s pokyny pro užívání hodinek a péči o ně (opotřebení skla, pouzdra a náramku nebo řemínku, či baterie).
Do balíku vždy přiložte kopii dokladu o zakoupení zboží. Bez těchto informací nelze Vaši reklamaci zprocesovat. Reklamaci vyřídíme do 30 dnů od přijetí zboží.
Zboží odešlete na adresu:
Clever Store s.r.o, Pobřežní 249/46, Praha 8 - Karlín, 186 00
Veškeré další podrobné informace týkající se vrácení zboží a jeho reklamace naleznete v Obchodních podmínkách.