Vrácení zboží, reklamace

 

Vrácení zboží

Samozřejmě, že se může stát, že po obdržení  se Vám hodinky nebudou z nějakého důvodu líbit. Nevadí. Vraťte nám je i bez udání důvodu (každý důvod nám ale pomůže zlepšit se pro příště).

Hodinky zasílejte nepoužité, včetně originálního obalu a příslušenství. V opačném případě vám budeme muset něco strhnout z původní ceny, abychom zboží uvedli zpět do původního stavu.

Reklamace

Něco není v pořádku? To nás mrzí, ale všechno se dá napravit. Je nám líto, že náš produkt nesplnil plně vaše očekávání. Uděláme vše pro to, aby byl pro vás proces reklamace maximálně jednoduchý.

I když bychom rádi vždy a všem vyhověli, ne pokaždé je to možné. Záruka se nevztahuje na:

  • Závady způsobené používáním hodinek v rozporu s pokyny pro užívání hodinek a péči o ně, jejich úpravami či neodborným zásahem do nich.
  • Opotřebení hodinek způsobené běžným používáním nebo používáním v rozporu s pokyny pro užívání hodinek a péči o ně (opotřebení skla, pouzdra a náramku nebo řemínku, či baterie).

Do balíku vždy přiložte kopii dokladu o zakoupení zboží. Bez těchto informací nelze Vaši reklamaci zprocesovat. Reklamaci vyřídíme do 30 dnů od přijetí zboží. 

Zboží odešlete na adresu:

Clever Store s.r.o, Pobřežní 249/46, Praha 8 - Karlín, 186 00

Veškeré další podrobné informace týkající se vrácení zboží a jeho reklamace naleznete v Obchodních podmínkách.