Vážení zákazníci, i v této době fungujeme bez omezení a všechny Vaše objednávky jsou zpracovány ihned po přijetí. Přepravní společnosti, které zásilky doručují, fungují také bez omezení. Je možné stále využívat i mnoho výdejních míst Zásilkovny, kde si balíček vyzvednete osobně a v čase, který Vám vyhovuje. Děkujeme za Vaši důvěru a přejeme mnoho pohody a zdraví. Celý tým Cleverstore.cz

Vrácení zboží, reklamace

Vrácení zboží

Samozřejmě, že se může stát, že po obdržení  se Vám hodinky nebudou z nějakého důvodu líbit. Nevadí. Vraťte nám je i bez udání důvodu (každý důvod nám ale pomůže zlepšit se pro příště).

Níže zadejte nejprve e-mail, který jste použili ve Vaší objednávce. Na Váš e-mail Vám bude zaslán vratkový formulář.  Poprosíme Vás o jeho vyplnění  a zaslání zboží zpět. Hodinky zasílejte nepoužité, včetně originálního obalu a příslušenství. V opačném případě vám budeme muset něco strhnout z původní ceny, abychom zboží uvedli zpět do původního stavu.

Na obal nebo na lísteček do balíčku napište číslo vratky, které Vám přijde po vyplnění vratkového formuláře e-mailem. Nic dalšího psát nemusíte, budeme přesně vědět, co je potřeba.  

 

Reklamace

Něco není v pořádku? To nás mrzí, ale všechno se dá napravit. Je nám líto, že náš produkt nesplnil plně vaše očekávání. Uděláme vše pro to, aby byl pro vás proces reklamace maximálně jednoduchý.

Níže zadejte nejprve e-mail, který jste použili ve Vaší objednávce. Na Váš e-mail Vám bude zaslán reklamační formulář.  Poprosíme Vás o jeho vyplnění a zaslání zboží zpět.  

Do balíku vždy přiložte kopii dokladu o zakoupení zboží. Bez těchto informací nelze Vaši reklamaci zprocesovat. Reklamaci vyřídíme do 30 dnů od přijetí zboží. 

 

 

Zboží odešlete na adresu:

Zasilkovna, DEPO 54275, U Arborky 696, 190 15 Praha - Satalice

 

Je možné využít i Zásilkovnu, kde veškeré náklady hradíme my

  • Zboží, které chcete vrátit/reklamovat, zabalíte jako balík.
  • Do balíčku vložte kopii dokladu o zakoupení a číslo vratky nebo reklamace, které po vyplnění formuláře obdržíte e-mailem
  • Vyberete si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky.
  • Na přepážce řeknete kód „96339986“.
  • Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí.
  • Nic neplatíte.

Veškeré další podrobné informace týkající se vrácení zboží a jeho reklamace naleznete v Obchodních podmínkách.