Vrácení zboží, reklamace

Vrácení zboží

Samozřejmě, že se může stát, že po obdržení  se Vám hodinky nebudou z nějakého důvodu líbit. Nevadí. Vraťte nám je i bez udání důvodu (každý důvod nám ale pomůže zlepšit se pro příště).

Níže zadejte nejprve e-mail, který jste použili ve Vaší objednávce. Na Váš e-mail Vám bude zaslán vratkový formulář.  Poprosíme Vás o jeho vyplnění (nezapomeňte i na číslo účtu pro vrácení částky) a zaslání zboží zpět. Hodinky zasílejte nepoužité, včetně originálního obalu a příslušenství. V opačném případě vám budeme muset něco strhnout z původní ceny, abychom zboží uvedli zpět do původního stavu.

 

Reklamace

Něco není v pořádku? To nás mrzí, ale všechno se dá napravit. Je nám líto, že náš produkt nesplnil plně vaše očekávání. Uděláme vše pro to, aby byl pro vás proces reklamace maximálně jednoduchý.

Níže zadejte nejprve e-mail, který jste použili ve Vaší objednávce. Na Váš e-mail Vám bude zaslán reklamační formulář.  Poprosíme Vás o jeho vyplnění a zaslání zboží zpět.  

Do balíku vždy přiložte kopii dokladu o zakoupení zboží. Bez těchto informací nelze Vaši reklamaci zprocesovat. Reklamaci vyřídíme do 30 dnů od přijetí zboží. 

 

 

Zboží odešlete na adresu:

Clever Store s.r.o, Pobřežní 249/46, Praha 8 - Karlín, 186 00

Do balíku vždy přiložte kopii dokladu o zakoupení zboží. 

 

Veškeré další podrobné informace týkající se vrácení zboží a jeho reklamace naleznete v Obchodních podmínkách.