Vrácení zboží, reklamace

 

Vrácení zboží

Samozřejmě, že se může stát, že po obdržení  se Vám hodinky nebudou z nějakého důvodu líbit. Nevadí. Vraťte nám je i bez udání důvodu (každý důvod nám ale pomůže zlepšit se pro příště).

Hodinky zasílejte nepoužité, včetně originálního obalu a příslušenství. V opačném případě vám budeme muset něco strhnout z původní ceny, abychom zboží uvedli zpět do původního stavu.

Reklamace

Něco není v pořádku? To nás mrzí, ale všechno se dá napravit. Je nám líto, že náš produkt nesplnil plně vaše očekávání. Uděláme vše pro to, aby byl pro vás proces reklamace maximálně jednoduchý.

I když bychom rádi vždy a všem vyhověli, ne pokaždé je to možné. Záruka se nevztahuje na:

  • Závady způsobené používáním hodinek v rozporu s pokyny pro užívání hodinek a péči o ně, jejich úpravami či neodborným zásahem do nich.
  • Opotřebení hodinek způsobené běžným používáním nebo používáním v rozporu s pokyny pro užívání hodinek a péči o ně (opotřebení skla, pouzdra a náramku nebo řemínku, či baterie).

Do balíku vždy přiložte kopii dokladu o zakoupení zboží. Bez těchto informací nelze Vaši reklamaci zprocesovat. Reklamaci vyřídíme do 30 dnů od přijetí zboží. 

Zboží odešlete na adresu:

Clever Store s.r.o, Pobřežní 249/46, Praha 8 - Karlín, 186 00

Veškeré další podrobné informace týkající se vrácení zboží a jeho reklamace naleznete v Obchodních podmínkách.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení